torsdag 23 september 2010

Ny dator

Änligen har jag en fungernde dator.... Köpte en ny liten rackare i dag....
(för någon timme sedan)
Det var otroligt länge sedan jag varit utan dator så här länge...
är det 2 veckor sedan? Jag kommer inte ens i håg sist jag var i från nätet så länge.
Det är väl bra konstigt vad man ska vara beroende av tekniken!
Under dessa två veckor har jag kivas med min dotter om hennes dator vilket varit extremt trassligt och inte alls poppulärt då hon vill ha den för sig själv! Så minutrarna har varit noga räknade och svårt att förhandla till sig...

Så äntligen får man väl säga så har jag min egna nu
 som jag kan använda när jag vill och har tid. 


2 kommentarer:

  1. Försök att få ha DIN dator för dig själv nu!!!
    Hoppas att den är bra.
    Har kommit hem nu. KRAM

    SvaraRadera
  2. "ler" det är det som är tanken....
    Kram

    SvaraRadera

♥♥♫♪♥♥ Åååhh! Vad glad jag blir nu ♥♥♫♪♥♥