lördag 25 september 2010

Problem att logga in på Blogger

Har din blogg tjorvat lite den senaste tiden?  Jag har upplevt att jag ofta har problem att logga in här på blogger ”Service Unavailable”

Samt att det trasslar när jag gör inlägg då bilderna, textrader och text flyttar på sig från skrivandets stund och till själva visnings sidan, som besökare ser...
 sen kan jag vara inloggad och utloggad lite nyckfullt här och där, så ibland när jag är inloggad så kommer jag inte åt min blogg och ibland är det tvärtom...
Innebär det att andra kan gå in här och använda min sida tro? Huuu hemsk tanke...   





1 kommentar:

  1. Jag har också haft krångel. Försökte hela måndagsförmiddagen att få in bilder men det ville inte funka. Nu har det dock fungerat bra, peppar peppar... Kram

    SvaraRadera

♥♥♫♪♥♥ Åååhh! Vad glad jag blir nu ♥♥♫♪♥♥