onsdag 1 september 2010

Fått lånat av Mita

Titta vilka underbara böcker jag fått lånat av min bloggvän Mita… 
jag hämtade ut paketet med böcker idag och har just öppnat försändelsen.

Jag har bara bloggat en månad totalt.... 
och Mita erbjöd mig att lång låna några av de få 
som finns på marknaden med historiska original mönster.  



Fantastiskt givmilt och jag är så tacksam, 
och jag förundras över tillit och omtanke från 
en människa jag aldrig träffat IRL.



Jag ska vara jätte rädd om de vackra böckerna och 
lusläsa dem från pärm till pärm… 



jag försöker lägga ut lite fina bilder från böckerna lite då och då för 
att även dela med mig här på min sida ;o)






Tusen tack för att jag få låna dessa otroligt fina böcker
Sänder dig massor av kramar Mita!




5 kommentarer:

  1. Ni som läser Annas blogg förstår nog varför jag skickade dom till henne...dom har hittat rätt användare. Kram från Mita

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittade in till mig.tack för dina gulliga kommentarer.Fin blogg du har,duktig du är.;)Kommer nog tillbaks.;) Ha en skön fortsättning på din vecka. kramar Ulrika

    SvaraRadera
  3. Vilken skatt för dig!!! Klänningen till höger på den nedersta bilden är underbar, frågan är när man skulle kunna gå klädd i en sådan...

    Roligt att du gillade bilderna på fingerborgen, det är okej att låna bilder ifall du vill bara du skriver ut att det är jag som tagit dem ©camilla.alven

    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är roligt med nya vänner som man får genom bloggen.
    Vilken fantastisk bok. Förstår att du blev glad!

    SvaraRadera
  5. Hej Anna! Tack snälla för din hälsning hos mej! Nu är jag frisk från den ilskna bacillen iallafall:) Ser att du gett kloka tips för att slippa trilla dit:) Wow, såna böcker du fått låna!!! Riktiga skatter för en sömnadskunnig! Jag är dessvärre helt okunnig med allt som gäller sömnad och impas stort av er som behärskar det! Jag passar bättre med pensel och penna i hand;)
    Gråberg...hette det så tro...jaa, iallafall otroligt vackra bilder! Trevligt att hitta hit till dej!
    Ha en fin helg! Kram Cilla

    SvaraRadera

♥♥♫♪♥♥ Åååhh! Vad glad jag blir nu ♥♥♫♪♥♥