måndag 9 augusti 2010

Besök i Jädersby aug.2010

Igår var jag hos en god vän som bor i Jädersby.
Hon älskar inredning och har så otroligt fint hos sig!

Det här underbara arrangemanget skulle kunna passa in på bröllop 
om man har vintagebröllop, eller ett lantligt & romantiskt bröllop.


Här fotograferade jag ett vackert blomsterarrangemang
som också den skulle kunna gå in i ett bröllops tema


Ett jätte fint fönster... både utsikten samt krukor och ljusstakar
Vem skulle inte vilja vakna upp dagen efter sitt bröllop 
mötas av fågelsång och en magisk idyll utanför sovrums fönstret.



3 kommentarer:

  1. Wow, så fantastiskt vackert!!! Och så kul att kika in på din nya sida!! Du är verkligen superduktig på att sy och sen ser jag ju att du tar väldigt bra bilder!!! Ha det gott!! Kram från Sussi

    SvaraRadera
  2. Hej, nu måste jag ju hälsa på "inne" hos dig också :) Vilken jätte fin blogg du har!! Vad kreativ du är, det är så härligt att se. Dom här bilderna är fantastiskt fina! Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Så vacker och romantisk inredning!
    / kram Ida-www.lippstick.se

    SvaraRadera

♥♥♫♪♥♥ Åååhh! Vad glad jag blir nu ♥♥♫♪♥♥