lördag 14 augusti 2010

Inne i ateljén/ In the studio

Här är lite foton från min ateljé/ Here are some photos from my studio
En liten kundhörna, min provdocka och där jag stryker och pressar


A small customer's corner, my dummy out and where I and dies

Här är mitt arbetsbord / Here is my work table
Min nymålade korg gör sig fint på arbetsbordet
My freshly painted storage box does just fine on the work table
Detta är mitt sy rum som är i anslutning till arbetsrummet.
This is my sewing room
Lite mer av sy rummet / A little more of the sewing room
pågående arbeten / work in progress



2 kommentarer:

  1. Hej Anna - tack för din rara hälsning hos mig. Nu hr jag läst i din blogg - så mycket fint du kan sy och tillverka själv. Det måste kännas upplyftande att själv kunna sy sina egna kläder. Ha det gott - kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag har sällan tid att sy kläder till mig själv, i regel är det mest andra som får ta del av min kreativitet :) Men jag önskar dock att jag hann sy mer till mig och min dotter, även om det inte är min enda hobby…

    Ni är många av er som är kreativa i er vardag och det renoveras och pysslas i hela Sverige verkar det som... Det är snarare upplyftande att så många är kreativa entreprenörer, att få förmånen att läsa och inspireras av allt det ni gör!

    Kram Anna W

    SvaraRadera

♥♥♫♪♥♥ Åååhh! Vad glad jag blir nu ♥♥♫♪♥♥