måndag 16 augusti 2010

Färgstarkt


Jag har hittat härliga färgstarka jersey tyger som jag tänkte sy en överraskning av...
I have found wonderful colorful jersey fabrics, I was thinking of sewing a surprise ...

Men jag vill inget skriva ännu för tänk om den 
som ska överraskas råkar hitta hit, läser och förstår...

Lite till klippta tygdelar men fler ska till :)
Förhoppningsvis så kan jag lägga upp det färdiga resultatet senare!

Tack alla gulliga ni som har skrivit så snälla kommentarer till mig
Jag blir så jätte glad :) 


A bit to cut tygdelar but more to be:)
Hopefully I can upload the finished result later!

Thank you all cute, who has written so nice comments to me
I am so very happy:)

6 kommentarer:

  1. Vilket underbart tyg! Prickigt – och rosa – och pasteller – kan inte bli bättre. Lycka till med skapelsen! Kram/Veronica

    SvaraRadera
  2. Det var ett fint tyg du hittat! Härliga färger.
    "Undra sa flundra" vem som du ska överaska?
    Hon blir säker glad.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Prickigt tyg gör mej glad! Anna får jag låna lite av din tid? Jag skulle behöva din hjälp! Går det att sy in en bh som har för stora kupor? Och hur går man tillväga då på enklaste sätt? Bamse Kramar// Leni

    SvaraRadera
  4. Tittar in och säger hej. Och undrar vad du har på gång.

    SvaraRadera
  5. Så fint tyg! Ska bli kul att se vad du hittar på!

    SvaraRadera
  6. Har haft en rivstart på mitt arbete och varit slut på energi när jag kommit hem denna första arbetsvecka... så bloggen hamnade lite Kalle
    bakom :(

    Kul att så många varit in och hälsat på mig fast jag knappt synts till här...

    Leni:
    Jag har faktiskt inte sytt in någon Bh tidigare... och om jag skulle ge mig på ett försök så skulle jag sy små in snitt och försöka följa bröstens form eller den form jag ville ha när Bh är på. sen beror det på om det är en bygel- Bh eller en mjuk, vadderad Bh?

    Kram Till er alla
    Anna

    SvaraRadera

♥♥♫♪♥♥ Åååhh! Vad glad jag blir nu ♥♥♫♪♥♥